ODŚWIEŻAJĄCE ŹRÓDŁO - Gary Wilkerson

Na początku swojej służby Jezus ogłosił to o Sobie:
„A w ostatnim, wielkim dniu święta stanął Jezus i głośno zawołał” (J 7:37, podkreślenie moje)..
Jezus nie tylko coś powiedział – On głośno zawołał. Poczekał na najważniejszy dzień święta, a wtedy stanął i ogłosił:
„Głośno zawołał: Jeśli kto pragnie, niech przyjdzie do mnie i pije. Kto wierzy we mnie, jak powiada Pismo, z wnętrza jego popłyną rzeki wody żywej” (7:38-38).
POGNĘBIENI PRZEZ MARTWĄ RELIGIĘ
To był bardziej akt współczucia, niż teologiczne stwierdzenie. Martwa religia przygnębiała lud Boży. To, co powinno ich odświeżać, zostawiało ich bez życia. Teraz Jezus ogłosił, „Ja jestem waszym kubkiem zimnej wody, odświeżającym źródłem, które nigdy nie przestaje płynąć. Możecie pić ze Mnie, by wasze życie było stale odświeżane.” Nie ma warunków wstępnych, by pić z tego zdumiewającego źródła. Chrystus nas zapewnia, „Każdy, kto wierzy we Mnie, może przyjść i pić!” (7:38).
PRZYCISK ODŚWIEŻANIA
Przyjacielu, najlepszym przyciskiem odświeżania jest życie w Chrystusie. Kiedy go naciśniemy, wtedy najbardziej skarłowaciała, zdesperowana i wysuszona dusza jest odnowiona mocą z nieba. Kiedy Jezus mówi, „Z Mojego serca popłyną rzeki wody żywej”, pokazuje nam, jak będzie wyglądać nasze życie przez proste dotknięcie od Niego. Jego Duch napełnia nas tak, że będziemy przepełnieni obfitym życie, łaską, miłosierdziem i miłością. Przepływ Jego życia zmienia wszystko.
Jak już powiedziałem wiele razy, Bóg nigdy nie daje nam przesłania bez poparcia go Swoją mocą. Jeżeli On powołał nas do życia w obfitym odświeżeniu, to zapewni nam wszystko co jest potrzebne, by tak było.