ON NISZCZY MOCE CIEMNOŚCI - Gary Wilkerson

Kiedy Jezus nauczał w synagodze, człowiek opętany przez demona krzyczał, “ Dlaczego nam przeszkadzasz, Jezusie z Nazaretu? Przyszedłeś nas zniszczyć? (Łk 4:33).

Popatrz na to pytanie, „Przyszedłeś nas zniszczyć?” Tu dotykamy sedna sprawy, ponieważ Jezus nie tylko ingeruje, On niszczy.

Ja cieszę się z tego słowa „niszczy” w tym tekście, bo jeżeli jest tylko ingerencja, to boję się, że może to powrócić. Czy miałeś już kiedyś coś, co odeszło, a potem powróciło? W ubiegłym roku o tej porze ja miałem zamiar schudnąć dwadzieścia funtów. No dobrze, zgubiłem dwadzieścia funtów, ale znowu je odnalazłem – i dodatkowo pięć. Dla mnie ingerencja nie wystarczy. Ja potrzebuję to zniszczyć, a ty?

Dziękujemy Bogu, że On ingeruje, ale jeszcze bardziej, że niszczy dzieła nieprzyjaciela. Jezus powiedział, „Przyszedłem, by zniszczyć dzieła złego.” Gdyby w piekle powstał cały plan zniszczenia ciebie, On by nie tylko ingerował, by coś tam wymazać, ale wziął by ten plan, podarł na tysiące kawałków i wrzucił do ognia. Szatan by zapytał, „Co zrobiłeś z moim planem, z moim zamiarem zniszczenia życia tej osoby?”

„Syn Boży przyszedł, by zniszczyć dzieła diabelskie” (patrz 1 J 3:8).

Jezus niszczy to, co zostało skierowane przeciw tobie, czy wiedziałeś o tym? On chce zniszczyć moce ciemności w twoim życiu.