JEZUS PRZYESZEDŁ, ABY ZNISZCZYĆ DZIEŁA DIABŁA - Gary Wilkerson

Kiedy został werbalnie zaatakowany przez człowieka z demonem, Jezus powiedział do demona, „Zamilknij! Wyjdź z niego” (Łukasza 4:35). Na to demon rzucił tym człowiekiem i wyszedł z niego, bez zranienia go.

Jak by było dzisiaj, mieć wiarę, aby wierzyć, że twoje małżeństwo nie może być już więcej dręczone? Jak by to było dla ciebie, aby wierzyć, że twoje dzieci, które są daleko od Boga, mogą wrócić do Pana i poznać Go?

Ja zobaczyłem, że to, co jest napisane w tym tekście jest realne i chcę ci powiedzieć, że to samo może się stać tobie. Ja byłem na takiej krawędzi i dla mojego marnotrawnego syna było wszystko skończone. Odszedł z domu, wszedł w narkotyki i mieszkał na ulicy. Był po prostu dzikim dzieckiem, ale miał dobre serce i ja wiedziałem, że Bóg miał powołanie dla jego życia.

Zacząłem się tak modlić: „Ducha Święty, zajmij się moim marnotrawnym synem, Eliotem. Ach, Duchu Święty, gdziekolwiek on jest teraz, przerwij plany wroga, bo ja wiem, że on jest powołany do jednego zwycięstwa za drugim. A potem, Panie, zniszcz uczynki wroga.”

Marnotrawny wrócił do domu! Jezus wtrącił się w jego życie i mój syn jest zmienionym człowiekiem. Służy Bogu. Jest zupełnie inny! Jest w nim radość, ufność i odwaga. I jest wizja dla jego przyszłości. Dlaczego? Bo kiedy Jezus interweniuje, to odcina i niszczy.

Dobra wiadomość jest taka, że Jezus chce wziąć to, co jest zaplanowane przeciwko tobie i zniszczyć to, aby nie mogło ci już więcej szkodzić. On to może uczynić dla ciebie dzisiaj!