NIE JESTEŚMY SAMI

Chrystus powiedział do swoich uczniów, „Nie zostawię was bez pocieszenia” (Jana 14:18). Greckie słowo bez pocieszenia tutaj znaczy sieroty, co oznacza „ porzucone, bez ojca.”

Czasami możesz się czuć tak, jak czuli się później uczniowie, że jesteś zupełnie sam, a Bóg nie działa dla ciebie. Nie widzisz żadnych dowodów Jego troski, a szatan okłamuje cię, że Duch Boży odstąpił od ciebie na ten czas.

Jednym z niesamowitych cudów, których nie możesz zapomnieć jest obietnica Jezusa dla Jego naśladowców: „Nie zostawię was sierotami. Ja zapłaciłem cenę za was i jesteście moi!”

Bez względu na to co przeżywasz, twój niebiański Ojciec nigdy nawet nie miał takiej myśli o tobie i nigdy nie będzie miał. Posłuchaj Jego wiecznej, niezmiennej obietnicy:

„ A jednak Syjon mówi: Pan mnie opuścił i Wszechmocny zapomniał o mnie. Czy kobieta może zapomnieć o swoim niemowlęciu i nie zlitować się nad dziecięciem swojego łona? A choćby nawet one zapomniały, jednak Ja ciebie nie zapomnę. Oto na moich dłoniach wyrysowałem cię, twoje mury stoją mi zawsze przed oczyma” (Izajasz 49:14-16).

Ten fragment mówi nam, „Twoja potrzeba ochrony jest zawsze przed moimi oczami. Nie ma nigdy takiej chwili, kiedy nie jestem zainteresowany utrzymaniem Moich nadprzyrodzonych murów, które ciebie ochraniają. Mój płot ochraniający jest zawsze wokół ciebie!”

Znałem takie matki – włączając w to żony pastorów – które zostawiły swoje dzieci. Jeden pastor napisał do nas: „Byłem żonaty przez dwadzieścia pięć lat, ale moja żona ostatnio mnie opuściła i odeszła do innego mężczyzny, którego poznała przez internet. Tak po prostu odeszła od naszych dzieci i mnie. Ja ją nadal kocham i chcę, żeby wróciła do domu, ale ona nie chce. Przeżywam teraz wielki ból, nie mogę spać. Nie wiem jak sobie z tym poradzę.”

Bóg odpowiada temu człowiekowi, „Nawet twoja ukochana żona może ciebie opuścić, ale Ja nigdy. Moje mury wokół ciebie zawsze będą bezpieczne!”

On nas nie pozostawi bez pociechy!