BÓG DZIAŁA!

W roku 1986 chodziłem po Times Square w Nowym Jorku, płacząc i narzekając z powodu grzechu. Wróciłem do mojego domu w Teksasie i przez ponad rok płakałem i narzekałem. Potem Bóg powiedział, „Idź i coś zrób z tą ruiną.”

Przyjechałem i zobaczyłem zepsucie, ale nie byłem w pełni złamany, aż zostałem poruszony nadzieją i postanowieniem by zacząć odbudowywać te mury!

Czy „odwiedzałeś ruiny” w twoim życiu? Czy jak Dawid, zgrzeszyłeś i przyniosłeś hańbę Jego imieniu? Czy w twoich murach jest wyrwa, coś, co nie zostało naprawione?

Kochani, dobrze jest upaść na ten Kamień (Jezusa) i zostać rozbity –na małe kawałki. Kiedy zobaczysz Chrystusa w Jego chwale, Jego widok się rozkruszy. Nawet te dobre rzeczy w tobie – talent, sprawność, wszystkie zdolności – zostaną rozproszone, kiedy staniesz przed Nim, bezradny i bezsilny!

Daniel powiedział, „Lecz nie było we mnie siły; twarz moja zmieniła się do niepoznania i nie miałem żadnej siły” (Dn 10:8). Skruszenie, to całkowite rozbicie wszelkiej ludzkiej siły i zdolności. To uświadomienie sobie pełnej grozy grzechu i zniewagi, jaką to przynosi dla imienia Chrystusa!

Jednak skruszenie, to również świadomość tego: „Stań tam, gdzie stoisz, bo teraz jestem posłany do ciebie! (10:11). Jest to absolutna pewność, że sytuacja się zmieni – przyjdzie uzdrowienie i odbudowa. Twoje ruiny zostaną odzyskane dla Boga!

Święta wiara mówi, „Bóg działa we mnie! Szatan nie może mnie zatrzymać. Nie odejdę i nie upadnę. Mój grzech mnie zasmucił, ale pokutowałem. Teraz jest czas, by powstać i odbudowywać!

Póki nie uchwycisz się nadziei, gorliwości i determinacji, nie pozbędziesz się łez. Twoje życie może wyglądać jak kupa gruzu, ze zwałami ziemi i zrujnowanymi miejscami, które potrzebują odbudowy. Ale pamiętaj, że masz w ręce Jego miecz i narzędzia. Ponad tobą jest wielki napis, umieszczony ręką Pana, który głosi: BÓG DZIAŁA!