PRZYWRÓCĘ CI

„I wynagrodzę wam szkody lat, których plony pożarła szarańcza” (Joel 2:25).

Jest to niesamowita obietnica! Chcemy wynagrodzić za te stracone lata, kiedy nie szliśmy za Nim, naprawić i odpłacić Mu! Ale On mówi, „To nie jest tak! Ty nie możesz Mi wynagrodzić ani jednej zmarnowanej godziny. Chodź przede Mną w sprawiedliwości teraz i odwróć się od twoich grzechów, a ja wynagrodzę te wszystkie straty, czy to twoje czy twojej rodziny, czy Moje!”

Pokutującemu grzesznikowi Pan oświadcza, „Nie bój się .. ciesz się i raduj, gdyż Pan dokona wielkich rzeczy (Joela 2:21). Nie musisz się wstydzić twoich zmarnowanych lat. Bóg usunie od ciebie armię złego i będziesz jadł i nasycisz się. Już nigdy nie będziesz się musiał wstydzić (Zobacz Joela 2:19-20, 26-27).

Urodziłeś się dla Jego wiecznych celów. On dla ciebie zaplanował życie satysfakcji, radości i użyteczności dla Jego Królestwa, ale potem wszedł grzech i Boży plan dla twojego życia został przerwany. Wprowadził się pożerający i zostały zmarnowane i stracone lata.

Ale teraz w Chrystusie wszystko jest nowe – nawet kalendarz! Pan wraca do dnia, kiedy przyszła szarańcza i usuwa te wszystkie zmarnowane lata i zaczyna liczyć od nowa od tego momentu, kiedy pokutowałeś. Te wszystkie błogosławieństwa, które utraciłeś były zmagazynowane. Cała radość, pokój, objawienie, użyteczność, o których myślałeś, że są martwe i stracone, były właściwie zachowane przez Pana.

W piekle potępieni mogą być dręczeni wizją tego czym mogło być ich życie Niektórzy mogą zobaczyć co stracili. Ale to nie dotyczy tych, którzy pokutowali. Wszystko będzie przywrócone. Nigdy już nie muszą mówić, „Ach, co ja straciłem. Czym mógłbym być. Bóg miał dla mnie o wiele więcej, ale ja to zmarnowałem.” Nie! Bóg może przywrócić wszystkie zmarnowane błogosławieństwa.

Pan pragnie wylewać na nas te wszystkie błogosławieństwa i radości w Nim, które ominęły nas wcześniej. Ale On tego nie nadrabia tylko poprzez same wylanie. Te wylania stały się przelewami! ”I klepiska będą pełne zboża, a prasy opływać będą moszczem i oliwą” (Joel 2:24).

W pokucie jest taka moc. Ona sprowadza do nas z powrotem wszystko, co zniszczyła szarańcza. Bóg to wszystko wzbudza z martwych!