ZGADZANIE SIĘ Z BOGIEM - Carter Conlon

Jako chrześcijanie mamy tendencję spędzania długiego czasu modląc się: "Proszę, Panie, uczyń to", albo "Proszę, Panie, uczyń tamto." Stale prosimy Boga, żeby coś zainicjował. "Proszę przyprowadź mojego syna czy córkę do domu. Proszę, daj mi lepszą pracę."
Są to dobre i ważne modlitwy. Ale są takie sytuacje, kiedy Bóg sam decyduje, żeby coś zainicjować i tylko czeka, żeby ktoś się z Nim zgodził - ktoś, kto nie tylko się modli, "Proszę, Panie", ale Tak, Panie!"
Na przykład przez proroka Ezechiela Bóg powiedział, "Szukałem wśród nich męża, który by potrafił wznieść mur i przed moim obliczem stanąć w wyłomie, wstawiając się za krajem, abym go nie zniszczył, lecz nie znalazłem" (Ezechiela 22:30). Był to czas, kiedy Bóg już zainicjował zmiłowanie i tylko czekał, aż ktoś się zgodzi z Nim. Niestety, kiedy społeczeństwo dojdzie do stanu bardzo podobnego do naszego obecnie, to dużo łatwiej wymyślić powody dlaczego powinien przyjść sąd. Ale co, jeżeli Bóg chce być miłosierny i po prostu czeka na niektórych wśród Jego ludu, którzy powiedzą, "Tak Panie"?
Ja nie chcę spędzić całego mojego życia modlitwy po stronie: "Proszę, Panie." Chcę żyć po stronie "Tak, Panie i dowiedzieć się jaka jest moja część! "Tak, Panie, co chcesz, abym ja robił? Tak, Panie, jak chcesz, żebym to zrobił? Tak, Panie, co chcesz, abym powiedział? Tak, Panie, gdzie chcesz abym szedł?" "Tak, Panie" musi być nasza modlitwą dzisiaj!
Carter Colon dołączył do zespołu pastorów  kościoła Times Square w 1994r. na zaproszenie pastora założyciela, Dawida Wilkersona i został wyznaczony na głównego pastora w 2001r.