ON NIE POZWOLI CI ODEJŚĆ

„Ja zaś prosiłem za tobą, aby nie ustała wiara twoja” (Łk 22:32). Dla mnie to jeden z najbardziej zachęcających wersetów w Piśmie Świętym. Piotr przechodził trudne doświadczenia i Jezus zapewniał go, że bez względu na to, co go spotka, jego wiara nie zawiedzie.
Nawet chociaż Piotr zaparł się Chrystusa, Bóg go nie porzucił – nawet na chwilę. Ten, kiedyś nieustraszony uczeń, teraz załamany z powodu swojego upadku, ani przez moment nie był sam. Kochani, my też nie jesteśmy!
Bez względu na to, jakie doświadczenie może być – jaki ból  lub jaki smutek przeżywasz – Jezus wstawia się za tobą. W tej chwili, wśród twojego sztormu, On oręduje w twojej sprawie i nigdy cię nie odeśle.
W Łukasza 22:32 Jezus ostrzega Piotra, że szatan chce go przesiać jak pszenicę, ale na koniec wiersza 32 daje mu mocną zachętę: „Kiedy wrócisz do Mnie, utwierdzaj swoich braci.”
Kochani, oto zapewnienie i zachęta dla nas wszystkich. Pan stworzenia trzyma nas w Swojej dłoni i mówi do nas tak, jak do Piotra, „Wstań! Idź dalej! Nie skupiaj się na swoich upadkach, a raczej zaangażuj się w pracę w moim królestwie. Paś  moje owce. Ostrzegaj moich bliźnich przed zakusami wroga. Powiedz im, że Ja ich trzymam w Moich rękach, w każdym doświadczeniu.”