UNIKALNA WOLA BOŻA by Carter Conlon

Unikalna wola Boża prowadziła mnie do wielu miejsc w moim życiu i była to niesamowita podróż.

Ale musimy się uczyć, żeby rzeczy najważniejsze były na pierwszym miejscu. Wróć do pierwszej miłości, jeżeli trzeba; otwieraj Słowo Boże i zacznij czytać. Nie żyj w iluzji, że któregoś dnia ta mistyczna wola Boża spadnie na ciebie, podczas gdy ty świadomie lekceważysz objawioną wolę Bożą.

Pismo powiada, „ Albowiem taka jest wola Boża, abyście dobrze czyniąc, zamykali usta niewiedzy ludzi głupich” (1 Piotra 2:15).Objawiona wola Boża jest taka – czynić dobrze; mówić prawdę; troszczyć się w niesprzyjającym czasie; modlić się, kiedy nikt inny się nie modli; studiować, kiedy wszyscy inni odrzucają Słowo Boże; głosić imię Jezusa kiedy wszyscy inni chcą przeklinać Jego imię. Właśnie tu jest kształtowany charakter! Musisz wygrywać walki w ukryciu, zanim je będziesz mógł wygrywać publicznie. Pamiętaj, nie staniesz się super ewangelistą, który wszystkich kocha, jeżeli nie nauczyłeś się kochać ludzi prywatnie. Tak to działa. Dlatego nie martw się tak bardzo o to aby znaleźć unikalną wolę Bożą dla twojego życia; to przyjdzie do ciebie. Skoncentruj się na objawionej woli Bożej, a ta wyłączna wola Boża na pewno przyjdzie.

Paweł powiedział w Liście do Efezjan, że mamy wykonywać Bożą wolę z serca” (6:6). Zachęcam cię, żebyś prosił Boga o wolę, aby wykonywać Jego wolę. Przyjdź do Niego i powiedz, „Panie, otwórz moje serce na to co masz dla mojego życia. Nie pozwól mi postrzegać niczego jako zbyt małe czy nieważne. Pomóż mi być tym, który widzi kawałek papieru na ziemi i podnosi go. Pomóż mi być uprzejmym, wiernym, prawdomównym; budowniczym a nie niszczycielem. Pomóż mi być tym, który promuje pojednanie w podzielonym społeczeństwie. Ale pomóż mi też, abym był gotowy stanąć po stronie prawdy, kiedy wszyscy inni dobrze się czują z kłamstwem. Panie, daj mi odwagę, aby naśladować Ciebie do końca we wszystkim.”

Kiedy prosisz Boga o wolę do wypełniania Jego woli, wierzę, że Jezus Chrystus ci się objawi w taki sposób, w jaki Go dotąd nie znałeś. Będziesz absolutnie zdumiony tym gdzie Bóg ciebie poprowadzi i czego dokona poprzez twoje życie.

___________
Carter Colon dołączył do zespołu pastorów kościoła Times Square w 1994r. na zaproszenie pastora założyciela, Dawida Wilkersona i został wyznaczony na głównego pastora w 2001r.