TRWAŁA SPRAWIEDLIWOŚĆ

Złamanie, to rezygnacja z  wszelkiej nadziei osiągnięcia nieba przez jakąś miarę osobistego dobra. To odrzucenie wszelkiej ufności we własnych wysiłkach. To zwrócenie się zupełnie do zwycięstwa z krzyża Chrystusa, wierząc, że On jest jedyną drogą. Wreszcie, to znaczy zaufanie Mu, że przez Ducha  da nam siłę do życia według Jego woli.
Potrzebujemy złamania i pokory, by chodzić w wierze.: „Bliski jest Pan tym, których serce jest złamane, a wybawia utrapionych na duchu” (Psalm 34:19).
„Bo tak mówi Ten, który jest Wysoki i Wyniosły, który króluje wiecznie, a którego imię jest "Święty": Króluję na wysokim i świętym miejscu, lecz jestem też z tym, który jest skruszony i pokorny duchem, aby ożywić ducha pokornych i pokrzepić serca skruszonych” (Izajasz 57:15).
Bez względu na to, jak ja się czuję, Chrystus jest moją sprawiedliwością. Bez względu na to, ile wątpliwości może powstać, Chrystus jest moją sprawiedliwością. Bez względu na to, ile oskarżeń usłyszę od diabła w ciągu dnia, stoję na tym: Bóg widzi mnie jako sprawiedliwego w Chrystusie!
„Lecz Ja patrzę na tego, który jest pokorny i przygnębiony na duchu i który z drżeniem odnosi się do mojego słowa” (Izajasz 66:2).
Gdzie teraz jest Baranek Boży? On jest w niebie, siedzi na swoim tronie, Król królów, Pan panów, Książę Pokoju. Pewnego dnia wszystkie religie świata zegną kolana przed Jezusem i wyznają, że On jest Panem „Zegnie się każde kolano i każdy język wyzna, że On był i jest – odwiecznym Barankiem Bożym” (patrz Filipian 2:10-11). Oto Baranek Boży!