TAJNA WOJNA - Carter Conlon

Biblia wyraźnie ostrzega, „Dziś, jeśli głos jego usłyszycie, nie zatwardzajcie serc waszych, jak podczas buntu, w dniu kuszenia na pustyni” (patrz Hebr 3:7-8). Innymi słowy, nie proście tak, jak Izrael kiedyś prosił, nie wierząc, „Czy Bóg może przygotować stół na pustyni?” (patrz Psalm 78:19).
Nie kwestionuj uczciwości Pana, ani jego oddania dla ciebie, nawet jeżeli masz ciągłe walki w twoim umyśle. Bóg powiedział ci, że wzbudzi cię jako świadectwo. Powiedział, że pozwolił na pewne rzeczy w twoim życiu, ale to wszystko współpracuje dla twojego dobra, ponieważ Go kochasz i jesteś powołany według Jego woli.
Teraz Pan każe ci powstać. Woła, byś podniósł głowę i śpiewał pieśń, którą On włożył w twoje serce. Jesteś Oblubienicą Chrystusa i Bóg naraża Swoją reputację, ustanawiając w tobie świadectwo zwycięstwa.
Dlatego postanów dzisiaj w swoim sercu: „On jest moją chwałą i podnosi moją głowę. Choćbym był przygnębiony, kładąc się wieczorem, On jest tym, który rano podniesie moją głowę. On jest tym, kto da mi siłę do przeżycia następnego dnia. Jeżeli Bóg zasiał w moim sercu marzenie, ono się spełni, gdyż On pozostawił mi otwarte drzwi i nikt nie może ich zamknąć. Bez względu na to, ile głosów powstaje przeciw temu, co Bóg do mnie powiedział, nie pozwolę na zatwardzenie mojego serca przez niewiarę!”
Dlatego nie trać serca w czasie tajnej walki, którą staczasz. Nie słuchaj kłamstw. Nie poddawaj się! Raczej słuchaj Bożego głosu, który mówi dzisiaj do ciebie. On będzie wierny i zaspokoi wszystkie twoje potrzeby – da siłę do przeżycia następnego dnia, odwagę, by stać w miejscach publicznych i wiarę, że zaspokoi wszystkie twoje potrzeby.
Carter Conlon dołączył do zespołu pastorów kościoła Times Square w 1994r. Na zaproszenie pastora założyciela, Dawida Wilkersona i został wyznaczony na głównego pastora w 2001r.