MOC NAD LĘKIEM

Kiedy się boję, będę ufał Tobie (Psalm 56:3).

Boję się.
Ogarnęły mnie strach i lęk;
Opadły mnie leki przed śmiercią.

BOJĘ SIĘ
Ponieważ we mnie jest więcej zła niż dobra,
Kłamstwa zamiast sprawiedliwości,
SłabośCI zamiast siły
Jestem jak niedojrzałe drzewo oliwne
Bez owoców.
Ach żebym miał skrzydła jak gołębica,
Odleciałbym daleko
I odpoczął
Przyspieszyłbym moją ucieczkę
Od wielkiej wichury
I nawałnicy.

BOJĘ SIĘ
Bóg mnie może odrzucić
I przekląć to zielone drzewo,
Bo On przyszedł, aby szukać owoców
Ale nie znalazł.

BOJĘ SIĘ
Dlatego mogę tylko Jemu zaufać.
Zawołam
A On mnie wyratuje.
Usłyszy mój głos
I wybawi moją duszę w pokoju
Z walki
Która jest przeciwko mnie.

On zbiera moje łzy.
Bóg jest po mojej stronie.
On zachowa moje nogi od upadku,
Abym mógł chodzić przed Nim

W ŚWIATŁOŚCI ŻYWYCH.