PAN JEST MIŁOSIERNY I DOBRY DLA TYCH, KTÓRZY MU UFAJĄ

Kiedy modliłem się o to przesłanie, Duch Święty szeptał mi: KTOŚ CZYTAJĄCY TO POTRZEBUJE ZACHĘTY. KTOŚ POTRZEBUJE ODŚWIEŻENIA I UWOLNIENIA Z UMYSŁOWEGO I PSYCHICZNEGO BÓLU I ZAMIESZANIA. KTOŚ POTRZEBUJE SZCZEGÓLNEGO SŁOWA NADZIEI NAWET PODCZAS CZYTANIA TEGO PRZESŁANIA.”

Czy tym kimś jesteś ty? Myślę o kimś, kto napotyka kłopoty ze wszystkich stron. Ktoś prawie pokonany przez strach wewnątrz i walki na zewnątrz. Najprawdopodobniej ta osoba nie ma z kim porozmawiać, żeby być zrozumianym i nie może nikomu zaufać w takiej godzinie próby.

Wiem w moim duchu, że Bóg w tej chwili używa mojego pióra, żeby przynieść słowo nadziei i odświeżenia komuś, kto jest na granicy cierpliwości i wytrwałości. Proszę posłuchaj Słowa od Pana, kiedy piszę to do ciebie pod namaszczeniem Ducha Świętego. Bóg usłyszał twoje wołanie i następujące słowa dla ciebie pochodzą z Jego kochającego serca:

Szatan chce zasiać kłamstwo w twoim umyśle w czasie osłabienia i kłopotu. Będzie cię chciał przekonać, że Bóg nie jest po twojej stronie. Jeżeli uwierzysz temu kłamstwu, to nie unikniesz pułapki szatana.

Jeżeli się uciszysz przed Panem i będziesz wołał do Niego w swojej komorze modlitwy, Duch Święty powie ci wyraźnie: Bóg jest z Tobą. On o tobie nie zapomniał. Widzi ciebie i wie co przeżywasz. Jezus powiedział: „Oto Ja jestem z wami aż do końca świata” (Mateusz 28:20).

Jesteś kochany - i jesteś potrzebny. Szatan jest kłamcą i ma nadzieję, że poddasz się rozpaczy i uwierzysz, że jesteś sam w swojej walce. Nie, nie jesteś sam – nigdy. Bóg ma kogoś, kto się modli o ciebie w twoim czasie potrzeby.

Wyjdziesz z tego doświadczenia zwycięsko. Ale musisz uwierzyć, że Bóg usłyszał twoje wołanie. Przytul się do Pana. Gdyby On ci mógł pokazać wszystkie dobre rzeczy, które są przed tobą, to byś się radował i cieszył.

Na koniec posłuchaj Bożego serca poprzez jego czyste Słowo:

„ Albowiem ja wiem, jakie myśli mam o was - mówi Pan - myśli o pokoju, a nie o niedoli, aby zgotować wam przyszłość i natchnąć nadzieją. Gdy będziecie mnie wzywać i zanosić do mnie modły, wysłucham was. A gdy mnie będziecie szukać, znajdziecie mnie. Gdy mnie będziecie szukać całym swoim sercem” (Jeremiasz 29:11-13).