SPRAGNIENI BOGA - Jim Cymbala

Po ostatnim wtorkowym spotkaniu modlitewnym w Brooklyn Tabernacle przedstawiono mi pastora, który był w odwiedzinach z małą grupką liderów z jego kościoła. Przywitałem się z nim i zapytałem skąd jest.
"Kentucky" odpowiedział.
"To jest dosyć daleko od Nowego Jorku" odpowiedziałem. "Jak długo się tu zatrzymacie?"
"Wracamy tej nocy. Wyjechaliśmy o świcie dzisiaj rano, żeby być na tym spotkaniu modlitewnym."
Byłem zaszokowany. "Naprawdę? Taka daleka droga tylko na jedno nabożeństwo?"
"Bracie, jestem spragniony Boga." powiedział z całą powagą. "Nie dam już dalej rady. Jestem  zmęczony i wypalony. Jestem zdeterminowany, potrzebuję czegoś od Bożego Ducha."
NIE PODDAWAJ SIĘ
Kiedy ten pastor mówił, przypomniało mi się błaganie Dawida:
Boże! Tyś Bogiem moim, ciebie gorliwie szukam, 
Ciebie pragnie dusza moja; 
Tęskni do ciebie ciało moje, 
Jak ziemia zeschła, spragniona i bezwodna.

(Psalm 63:2)
Czy czułeś się kiedyś wysuszony i zmęczony w twoim życiu chrześcijańskim? Kiedy tak się dzieje, wielu z nas nadal pracuje w pocie czoła, aż dojdziemy do punktu duchowego wyczerpania. Niektórzy się poddają i odgrywają hipokrytów, udając, że są kimś innym niż są.
JEST ODŚWIEŻENIE
Jest takie stare przysłowie, które jest absolutną prawdą:
Jeżeli biegasz wokoło, to biegniesz w dół i wtedy chcesz uciec."
Ale jest lekarstwo na te okresy suszy, kiedy biegamy wokoło za dużo. Znajdziemy to w tym, co apostoł Piotr nazwał "czasy odświeżenia" (albo jak mówi polski przekład "czasy ochłody") pochodzące z obecności Pana (Dz. Ap. 3:19).

Jim Cymbala założył Brooklyn Tabernacle z mniej niż dwudziestu członkami w małym, zaniedbanym budynku w trudnej części miasta. Urodzony w Brooklynie, jest od wielu lat przyjacielem Dawida i Garego Wilkersonów.