UZDRÓW MOJA NIEWIARĘ

„Ale niech prosi z wiarą, bez powątpiewania; kto bowiem wątpi, podobny jest do fali morskiej, przez wiatr tu i tam miotanej. Przeto niechaj nie mniema taki człowiek, że coś od Pana otrzyma” (Jakuba 1:6-7).

Ten świat jest pełny chrześcijan, którzy nie trzymają się Bożego Słowa. Uważają, że jest co coś niewinnego, żeby siedzieć przy stole w Domu Bożym i szemrać tak, jakby Bóg nie słyszał naszego szemrania! Są oni oskarżeniem, że Bóg się nie troszczy, insynuacjami, że On nas zawiódł.

Bóg mnie ostrzegał, żebym się dołączył swojego głosu do wątpliwości i strachu – ani mojej żony, ani przyjaciół, ani najbliższych, ani kolegów. Bóg mówi, żebyśmy zanieśli te wątpliwości na krzyż i powiedzieli, „Jezu, ulecz moją niewiarę. Zabierz ją.”

Izrael spędził czterdzieści lat w niepokoju – uszczypliwości, narzekaniu, pełni goryczy i zazdrości. Prowadzili taką nędzną egzystencję, podczas gdy twierdzili, że są dziećmi Bożymi i że są święci. Ale to było ich świadectwo, nie Boga.

Musisz dojść do miejsca, gdzie zaufasz Jemu. Jeżeli nauczysz się tego teraz, to następnym razem, kiedy przyjdzie kryzys, będziesz śpiewał i wykrzykiwał uwielbienie dla Wybawcy! Będziesz miał zwycięstwo, ale co ważniejsze, zadasz śmiertelny cios zwątpieniu, strachowi i niewierze.

Gdzie rozpoczniesz? Patrząc prosto w lustro Słowa Bożego. Przypomnij sobie swoje słowa i czyny z ostatnich trzydziestu dni: czy szemrałeś? Narzekałeś? Może odpowiesz, „Tak, ale nie kierowałem swojego szmerania przeciwko Bogu!” Ależ tak, kierowałeś! Bez względu na to gdzie, albo przeciwko komu narzekasz, to wszystko jest kierowane do Boga.

W każdym miejscu w Biblii widzę, „Zaufaj Mi, a Ja ciebie przeprowadzę. Tylko powierz Mi swoje drogi.” Czego to wymaga? Po prostu: Stój i oglądaj wybawienie Pańskie. Zapytasz, „A co jeżeli nic się nie stanie?” Taka odpowiedź pokazuje wątpliwość i strach.

Umiłowani, zwróćcie się do Boga dzisiaj i powiedzcie: „Panie zrobiłem wszystko co wiedziałem i mogłem w mojej sytuacji. Wiem, że i tak nie mogę nic zrobić, aby rozwiązać swój problem. Będę ufał Tobie i oczekiwał na Twoje zwycięstwo.”

Niech Bóg uczyni ciebie świadectwem dla świata i świadkiem Jego wierności. Kochaj Go z całego serca teraz. Oddaj Mu wszystkie twoje problemy, cała twoją wiarę i ufność!