LEKARSTWO NA NIEWIARĘ

Sprawdzałem swoje książki z komentarzami i znalazłem listę sposobów na „leczenie” niewiary, ale żadna z tych tuzinów rad nie przemówiła do mnie. Dlatego zapytałem Boga o coś prostego i On mi dał dwie myśli jak mogę się pozbyć z mojego serca niewiary.:

1. Weź wszystkie zmartwienia, strach i ciężar. Przynieś je do Jezusa i zostaw je na Jego barkach!

„Wszelką troskę swoją złóżcie na niego, gdyż On ma o was staranie” (1 Piotra 5:7).

Umiłowani, jest to osobiste zaproszenie Boga dla nas. Brzmi ono tak: „Złóż to wszystko na Mnie! Nie noś tego ani godziny dłużej. Ja troszczę się o wszystko, co się z tobą dzieje i jestem na tyle wielki, żeby to wszystko zabrać od ciebie!”

Niedawno temu zadzwonił do mnie ktoś w bardzo stresującej sytuacji i prosił o słowo zachęty. Ale ja tego dnia byłem pochłonięty tak wieloma problemami, że nie mogłem wziąć jeszcze jednego, więc odpowiedziałem: „przykro mi, ale będziesz musiał zadzwonić innym razem. Jestem zbyt obciążony teraz.” Dzięki Bogu, że On nigdy nie jest zbyt obciążony! On nigdy nie jest zbyt przeładowany! Jego ramiona mogą unieść ciężar wszystkich Jego dzieci! Zachęca nas: „Złóż to wszystko na Mnie!”

„Zrzuć na Pana brzemię swoje, A On cię podtrzyma! On nie dopuści, by na zawsze zachwiał się sprawiedliwy” (Psalm 55:23). Przeglądnij swoją listę teraz: „Boże, oddaję Tobie to i to i tamto. Oddaję Ci ten ciężar, ten kłopot, te relacje, ten problem.” Bądź w pełni przekonany, że On się o ciebie troszczy!

2. Oprzyj się całkowicie w pełnej wierze na spisanym Słowie Bożym. Przyjmij wyzwanie Pana, aby żyć Jego Słowem!

„Nie samym chlebem żyje człowiek, ale każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych” (Mat. 4:4). Musisz być w stanie powiedzieć: „Będę żył i umierał zgodnie z Bożym Słowem dla mnie!”

Pytam więc: Jak to jest, że potrafimy zaufać w sprawie naszego wiecznego zbawienia, ale nie w sprawach naszych codziennych potrzeb i problemów? Potrafimy Mu wierzyć w najtrudniejszej części. Dlaczego jest nam trudniej uwierzyć w sprawie pomocy, prowadzenia i mocy nad grzechem? „ A temu, który was może ustrzec od upadku i stawić nieskalanych z weselem przed obliczem swojej chwały” (Judy 24). Bóg ci to obiecał, więc pozwól Mu wziąć na Siebie ciężar zachowania ciebie! Idź do Pana i wystaw Jego Słowo na próbę. Powiedz Mu, że stawiasz na to swoje życie! Pokaż Mu, że ufasz każdemu Jego Słowu – i bądź błogosławiony!