NASZ PASTERZ NADAL KOCHA TYCH, KTÓRZY ZBŁĄDZILI

Nasz wielki pasterz kocha każdą owcę, która zbłądziła z powodu doświadczeń, zranień i cierpień. Nie odważajmy sie nigdy oskarżać naszego pasterza o to, że nas zostawił. On nadal idzie koło nas i czuwa nad nami stale.

Może w tej chwili prowadzisz walkę z pokusą i przegrywasz. Bez względu na to z czym walczysz, postanowiłeś nie uciekać od Pana. Nie chcesz oddać się w szpony grzechu, ale przyjąłeś do serca Słowo Boże.

Tak jak Dawid, jesteś zmęczony. Teraz doszedłeś do punktu, gdzie czujesz się absolutnie bezradny. Nieprzyjaciel zalewa cię rozpaczą, strachem, kłamstwami.

Twoje doświadczenie może stawać się jeszcze bardziej tajemnicze i niewytłumaczalne. Chcę jednak, żebyś wiedział – bez względu na to co przeżywasz, Duch Święty chcę ci objawiać Jehova Rohi, Pan moim pasterzem. Masz pasterza, który chce odcisnąć na twoim sercu Swoją miłość.

Jezus nas zapewnia: „Nigdy cię nie porzucę ani nie zastawię.” Nasz niebiański Ojciec – Jehova Rohi, Pan naszym pasterzem – objawił samego siebie dla nas w Psalmie 23. Mówi nam: „Znam cię z imienia i wiem przez co przechodzisz. Przyjdź, połóż się w Mojej łasce i miłości. Nie próbuj wszystkiego zrozumieć. Po prostu przyjmij Moją miłość dla ciebie i odpocznij w kochających ramionach. Tak, Ja jestem Panem zastępów. Jestem majestatycznym i świętym Bogiem. Chcę, żebyś znał wszystkie objawienia o mnie. Ale jedno objawienie, które chcę, żebyś miał teraz, to objawienie Jehova Rohi. Chcę, żebyś Mnie znał jako swojego kochającego, troskliwego pasterza. Chcę też, żebyś odpoczywał, będąc pewnym, że ja ciebie przeprowadzę poprzez wszystkie twoje doświadczenia,w Mojej łagodności i miłości.”