SIEDZENIE W NIEWIERZE - Carter Conlon

Ja jestem przekonany, że Bóg zaczyna w tej godzinie coś bardzo ważnego; On ogłosił moment miłosierdzia dla Ameryki. Bez względu na to, jak bardzo ludzkie serca były przeciwne Chrystusowi w przeszłości, teraz Bóg pokazuje otwarte okno. Dlatego ja nie chcę poświęcać całego mojego życia modlitwy na wołanie, „Panie, proszę.” Zamiast tego chcę się modlić, „Tak, Panie,” i dowiedzieć się, jaka w tym jest moja rola. „Tak, Panie, co chcesz, bym robił? Tak, Panie, co chcesz, bym mówił? Tak, Panie, gdzie chcesz, bym poszedł?
Kiedy Bóg wybrał Rebekę, by była żoną Izaaka, ona musiała odejść z miejsca, gdzie była i pójść tam, gdzie Bóg ją powoływał, by Jego plan się spełnił.(patrz 1 Mojż. 24:58). Podobnie Bóg mówi do ludzi dzisiaj, by powstali i wyszli z pewnych rzeczy. A więc, zamiast stale mówić, „Panie, proszę, daj mi łaski, by wyjść z tej relacji, daj mi łaski, by skończyć te praktyki,” jest czas, by zaczęć mówić, „Tak, Panie, Ty mnie powołałeś do czegoś głębszego. Powołałeś mnie, bym był osobą, która chlubi się Tobą do takiego stopnia, że inni mogą tylko skłonić głowy w uwielbieniu. Dlatego już więcej nie mówię, ‘Panie, proszę’, jak gdybym dalej siedział w niewierze. Zgadzam się z Tobą, wyjdę z miejsc, w których nie powinienem być i pójdę tam, gdzie Ty mnie powołujesz!”
Może już wiesz, czego Bóg od ciebie oczekuje. Jeżeli przemówił do twojego serca, zacznij od tego. Jeżeli Pan chce, byś przebaczył, to przebacz. Jeżeli prosi, byś mówił prawdę, rób to. Póki nie będziesz posłuszny temu, co już ci powiedział, inne prowadzenia od Pana będą zakryte.
Carter Conlon dołączył do zespołu pastorów kościoła Times Square w 1994r. na zaproszenie pastora założyciela, Dawida Wilkersona i został wyznaczony na głównego pastora w 2001r.