BUTY KOWBOJSKIE

"Kto sieje obficie, obficie też będzie zbierał"  ( Kor. 9:6).
Włóczęga, bezdomny i zagubiony, został skierowany do mojego biura, kiedy służyłem jako pastor pomocniczy w kościele Times Square w Nowym Jorku wiele lat temu. Nie był on zainteresowany rozmową dotąd, aż spojrzał w dół i zobaczył moje ładne, oryginalne buty kowbojskie z Teksasu. 
"Nie wiem dlaczego tu jestem," wyrzucił z siebie. "Wy kaznodzieje jesteście wszyscy tacy sami, wydajecie pieniądze na duże budynki i wypasione samochody. A popatrz na te buty!"
Po tej uwadze popatrzył w dół na swoje zdarte, porwane tenisówki i poruszył świadomie swoimi nogami.
"Podobają ci się te buty?" zapytałem. I zanim zdążył odpowiedzieć, ja zdjąłem moje buty i dałem mu je. No i poszedłem do domu bez butów. Potem zapomniałem o tym zdarzeniu.
Po sześciu miesiącach, przyjaciel, pastor Steve zadzwonił do mnie z Greensboro w Karolinie Północnej.
"Gary, nie uwierzysz w to, ale w moim biurze jest człowiek, który mówi, że dałeś mu parę butów kowbojskich. Podróżował stopem po kraju i mówi, że za każdym razem, kiedy spojrzy na te buty, myśli o Jezusie."
Ten młody człowiek zawędrował do kościoła mojego przyjaciela (oczywiście prowadzony przez Ducha Świętego) i powiedział, że chce się dowiedzieć więcej o Jezusie. Możecie sobie wyobrazić radość, jaką to wywołało u mojego przyjaciela pastora! Ale Steve rozmawiał z nim otwarcie.
"Przez sześć miesięcy Duch Święty ciebie szukał. Czy jesteś gotowy oddać swoje życie Chrystusowi?"
"Właśnie po to tu jestem!" I wtedy narodził się na nowo.
Chcę cię zachęcić, żebyś się rozejrzał za możliwościami, nawet jeżeli czujesz się sam słaby. Czy twoje małżeństwo przeżywa problemy? Poszukaj możliwości, żeby służyć, kochać, błogosławić twojego współmałżonka.
Czy masz problemy z dziećmi? Czy przeżywasz podział i zamieszanie? Poszukaj możliwości, żeby kochać, służyć, prowadzić swój dom zgodnie z wolą Pana.
Czy masz problemy z finansami? Wśród tych problemów poszukaj sposobu, aby być błogosławieństwem dla innych, a zobaczysz, jak otwierają się okna nieba.
Bóg wylewa obfite błogosławieństwo na tych, którzy dają - z ochotnego serca.