BÓG CHCE CIĘ WYRATOWAĆ

Kiedy tych trzech Hebrajczyków zostało wrzuconych do rozpalonego pieca, to był tam z nimi czwarty: Jezus! Oni się nie spalili. Właściwie to nawet ich ubrania nie przesiąknęły dymem. Takie wybawienie Bóg chce dać tobie w twojej duchowej dolinie.

Jaka jest Boża motywacja, że chce On ciebie ratować? Czy jest to coś, co ty uczyniłeś, żeby Go udobruchać? Czy może przedłużyłeś swój czas modlitwy? Czy poświęcasz więcej godzin na czytanie Biblii? To wszystko jest dobre. Ale Izajasz miał prawdziwe objawienie, kiedy powiedział: „ Dlatego że jesteś w moich oczach drogi, cenny i Ja cię miłuję,... Nie bój się, bo Ja jestem z tobą” (43:4,5).

Bóg mówił do Izraela w Księdze Izajasza 43: „ Będziecie musieli przechodzić przez ogień i wodę, ale nie martwcie się, bo Ja pójdę z wami poprzez to wszystko. I Ja was na końcu wybawię po prostu dlatego, że należycie do Mnie. Znam was po imieniu. I jesteście rozkoszą mojego serca.”