W PEŁNI PRZYGOTOWANY

Chcę być żołnierzem, który jest w pełni przygotowany na pole bitwy. Ja wiem, że zwycięstwo zdobywa się na długo, zanim rozpocznie się bitwa. Ono jest zdobywane na poligonie, podczas szkolenia i ćwiczeń. Kiedy wróg nagle mnie zaatakuje, będę potrzebował wszelkiej dostępnej amunicji i wiem, że ta amunicja jest dostarczana przez potężne Słowo Boże, dlatego chowam je w swoim sercu. Tak więc, kiedy następnym razem diabeł zaatakuje, jestem pewny, że mam źródła, z których mogę czerpać. Wygrałem bitwę sam na sam z Bogiem, przed rozpoczęciem bitwy.

Czy jesteś oddanym żołnierzem i wierzysz, że Bóg ciebie wyposaża nawet teraz? Jeżeli tak, to spełniasz trzy wymagania:

1. Jesteś pilnym czytelnikiem Słowa Bożego

Kiedy studiujesz Pismo, zaczynasz rozumieć jak bardzo Bóg ciebie kocha. Jeżeli nie jesteś przekonany o Jego absolutnej miłości, to nie będziesz w stanie poradzić sobie w żadnym kryzysie, jaki napotkasz. A stajesz się przekonany o Jego miłości tylko poprzez pochłanianie Jego Słowa.

2. Kultywujesz osobistą społeczność z Bogiem codziennie poprzez spędzanie wartościowego czasu w modlitwie.

Nasz Pan chce, żebyśmy wołali do Niego w czasie naszego kryzysu. Ale modlitwa w czasie naszych trudnych chwil nie wystarczy. Potrzebujemy szukać Ojca również wtedy, kiedy wszystko się dobrze układa. Nasz wiara nie może być tylko sytuacyjna. Ona musi pochodzić z rozwijania relacji z Panem.

3. Ufasz, że Bóg nie pozwoli, abyś musiał przechodzić przez jakieś doświadczenie, bez przygotowania dla ciebie drogi wyjścia i wytrwałości.

Gdyby przyszło na ciebie wielkie doświadczenie, to nie musisz się martwić, czy będziesz wystarczająco mocny czy też upadniesz. Nasz Ojciec daje łaskę, kiedy jest ona potrzebna. A jeżeli rozwinąłeś bliską, intymną relację z Nim, on wleje w ciebie Swoją wystarczającą łaskę, kiedy będziesz jej potrzebował.

Bóg zaprasza ciebie do wejścia w Jego odpocznienie – dzisiaj.

„Przyjdźcie do Mnie wszyscy spracowani i obciążeni, a Ja wam dam odpocznienie” (Mat. 11:28).