TWOJA PRZESZŁOŚĆ NIE MA PRZYSZŁOŚCI by Claude Houde

Wielkość Boga jest nieskończona, niezmierzona i nieograniczona. Każdy zachód słońca wykrzykuje Jego obietnice, Jego moc i Jego przebaczenie. Każdy nowy poranek ogłasza piękno potencjału i nowych początków, wypełnionych słowami życia i zmartwychwstania i „rozpocznijmy znowu razem,” zapraszając nas, żebyśmy Mu pozwolili wypisać jego wizję i plan nadziei na tablicach naszych serc.

Nasz Bóg miłosierdzia mówi do ciebie i mnie, „Ja ciebie wyciągnę z grząskiego piasku fatalizmu i rezygnacji, w których się niebezpiecznie pogrążałeś. Dam ci świeże spojrzenie i pewność, których doświadczysz, będziesz nimi żył i rozmawiał o nich. Z obfitości twojego zmartwychwstałego serca, twoje usta na nowo zaczną mówić (zobacz Łukasza 6:45). Dam ci wizję, którą będziesz się dzielił prosto z radością i to będzie zmieniało ludzi wokół ciebie. Ja chcę zapisać Mój plan na twoim sercu; cel dla twojej przyszłości, twoich dzieci, twojego małżeństwa, twoich studiów czy kariery zawodowej i nadprzyrodzony rozkwit twojego osobistego żniwa we Mnie.”

Bóg Ojciec mówi nam, „Ja mam wizję, którą chcę tchnąć w twoje poznanie i zrozumienie wielu dobrych uczynków, które przygotowałem dla ciebie w każdej dziedzinie twojego życia. Będą wojny i walki, będą opóźnienia i góry, które będą się wydawały niemożliwe do przejścia, ale Moi synowie i córki będą żyć przez wiarę! Jeżeli obietnica się odwlecze, to ufaj z wiarą dotyczącą obietnicy poprzez okres wyczekiwania. Mój lud będzie żył przez wiarę!”

Drogi przyjacielu, gdziekolwiek jesteś na świecie i jakie miałeś doświadczenie czy historię, to poselstwo jest dla ciebie: twoja przeszłość nie ma przyszłości! Nie trzymaj się przeszłości, nie pozwól, aby paraliżowało cię dzisiaj to, co się stało wczoraj. Oto czynię nową rzecz. Jest ona na teraz, na dzisiaj, mówi Pan. Czy jesteś gotowy, aby to przyjąć i uwierzyć Mi w tym?” (Izajasz 43:18-19).


__________
Claude Houde, główny pastor kościoła /Eglise Nouvelle Vie/ (kościół
Nowego życia) w Montrealu, w Kanadzie jest częstym mówcą na konferencjach Expect Chuch Leadership, prowadzonych przez World Challenge po całym świecie. Pod jego kierownictwem New Life Church rozwinął się od garstki ludzi do ponad 3500 w tej części Kanady, w której rozwija się niewiele kościołów Protestanckich.